Treeningute tutvustus:

Vesiaeroobika ( 45 min)
aqua-aerobics_jp_994840cl-8
Vees toimuv võimlemine energilise muusika saatel. Treeningud on vaheldusrikkad. Kasutatakse nuudleid, hantleid jpm. Sobib kõigile, olenemata soost, vanusest ja treenitusest. Soovitav treenida 2-3 korda nädalas.

Pilates (50-55 min)
pilates
Keha ja vaimu treenimine, süvalihaste treenimine, et saavutada hea rüht. Võimeldakse matil. Treeningus kasutatakse hantleid, jalaraskusi, kummilinte jm. vahendeid. Soovitav treenida 2-3 korda nädalas. Vajalikud retuusid, pluus ja sokid.

Saunayoga (35 min)
saunayoga
Suurepärane kombinatsioon erinevatest joogastiilidest umbes 50-55 kraadi köetud saunaruumis, mille eesmärk on ühendada Sinu keha ja vaim läbi liikumise, hingamise, soojuse ja vaikuse. Enamus asendeid viiakse läbi istuvas asendis. Sobib igas vanuses inimestele, olenevalt eelnevast treenitusest ja eelnevast kokkupuutest joogaga. Mugavad ja kerged treeningrõivad, vesi ja treeningrätikud.
Tulemus:
-tugevdab lihaseid
-parandab selgroo ja liigeste painduvust
-kiirendab ainevahetust
-väljutab organismist mürkaineid
-vähendab stressi ja pingeid
-parandab keskendumisvõimet
-leevendab uneprobleeme
-aitab leida keha ja meele tasakaalu

Saunatreening toimub lühikeses trenniriietuses. Kaasa väike käterätt ja veepudel.

x

Kliendiklubi




Liitu meie kliendiklubiga ning värskeimad uudised ja soodsaimad pakkumised jõuavad Sinuni esimesena.